13. dec. 2009

Toilettræning: Dag 2

Alt går efter planen. Det specielle kattebræt har jeg placeret på gulvet ved siden af toilettet, så katten kan vænne sig til det. Jeg har kun hældt 4-5 kopper grus i, så min kat også kan vænne sig af med kattegruset. Der har ingen problemer været med at bruge det nye kattebræt, hvilket også var hvad jeg forventede, da min kat altid har sværget til kattebakken frem for alt andet.
I morgen, på dag 3, bliver det første gang at katten skal op på toilettet, hvilket jeg er meget spændt på! Men jeg tror ærlig talt ikke at det bliver et problem. Han foretrækker som sagt at "ordne" det i kattegrus. Min eneste bekymring er at han ofte bliver ræd når jeg løfter ham op ude på badeværelset - nærmest som om han tror at han skal med i bad (ja, han er blevet vasket et par gange før, hvilket han bestemt ikke var glad for!).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar